2016. február 2., kedd

Első díjam♥

Fhuu, hát sosem kaptam még díjat. Eléggé meglepődtem, mert nem hiszem, hogy megérdemelném, de ezúton is köszönöm Emina Crossvelnek. Millió Puszi^-^


10 dolog magamról:
1. Szeretek rajzolni, mindig van nálam egy rajzmappa.
2. Kpop, rock és metal core a stílusom.
3. Az egész életem Japánhoz köthető, már úgy 6 éves koromtól kezdve.
4. A sulinkba járt egy ghot csaj, akit titokban fanolok. Mindig mikor megláttam, belül sikítoztam és oda akartam menni hozzá autogramért. 
5. Fanolom a ghot fashiont, de a pénztárcám nem engedi meg, hogy felvegyem.
6. Két szobám van, az egyik csak a rajzaimnak.
7. Arachnofóbiában szenvedek, rettegek a pókoktól.
8. Jelenlegi kedvenc számom Asking Alexandria - The Black
9. Képes vagyok rajzolni 8 órán keresztül egyhuzamban.
10. Szeretek olvasni, a kedvenc könyvem a Végzet Ereklyéi.

Válasz a 10 kérdésre:
1. 15 éves vagyok.
2. A legtöbb inspirációt akkor kapom, amikor átváltok antiszocba, üvölt a fülemben a zene és csak úgy sétálgatok a városban. Akkor megrohamoznak meg az ötletek.
3. Nem, azonban ezek után (hálám jeléből, mint az első, aki díjat küldött nekem) követni fogom.
4. Abszolút Yumival. Őszintén, kicsit magamról is mintáztam, már ha csak a stílust nézzük.
5. Végzet Ereklyéi sorozat.
6. Neko.:)
7. Nem az, hogy nem szeretem őket, csupán... egyszer próbáltak megnézetni velem egyet, azt is hallgattam mert nem mertem kinyitni a szememet... A horror animéket viszont abszolút bestek!
8. Izé...Kedvelem a kémiát. És a fizikát, mert az év összes óráját végigrajzolom.
9. Csupán unalomból. Kedvet kaptam kifejteni egy épp aktuális történetet a fejemben, aztán valahogy leragadtam itt. 
10. Egy ideje próbálkozom vele, ez a blog előtt is voltak különféle irományaim, amik kevésbé voltak sikeresek. Nagyjából 4-5 éve.

10 kérdés:
1. Mi a kedvenc zenei stílusod?
2. Mivel foglalod el magad, ha unatkozol?
3. Melyik karakter áll hozzád legközelebb?
4. És melyik az, aki legjobban hasonlít rád?
5. Mitől kaptál ihletet az íráshoz?
6. Mikor indult a blogod?
7. Szereted az állatokat?
8. Ismerted már a blogomat, a Díj előtt?
9. Mi a kedvenc tantárgyad?
10. Mik a terveid a jövőre nézve? Mi leszel, ha nagy leszel?

10 helyett 7 blog, mivel marhára nem olvasok blogokat...
1.Triangle
2.KoreaFiction
3.Rémesen Csábító
4.Asia Fanfiction
5.Titkok Iskolája
6.Az Életem Játékai
7.Kiss Of Death

1 megjegyzés:

  1. Szívesen :D Örülök, hogy örülsz :3

    Meglepődtem, amikor azt láttam kiírva, hogy ez az első díjad. Azt hittem kaptál már párat de örülök, hogy én "adtam át" neked az elsőt ^^

    By:Emina ^w^

    VálaszTörlés