2015. október 31., szombat

Nem szűnik meg a blog, de nem ám!

Üdvözlök mindenkit, aki valaha olvasta ezt a blogot. Mikor is volt mikor utoljára feltoltam ide a képemet? Egy éve...? Rengeteg sorry emberek, tényleg! Sokszor megfordult a fejemben a blog, hogy írni kéne és hasonlók. De ismeritek az érzést, nem? Egyszerűen nem volt ihletem...De olyan szinten, hogy jujj. Azonban!

Egy év szünet után, folytatni fogom a blogot, mert visszajött minden. Mármint, el kell olvasnom újra a történetet mert nem teljesen emlékszem minden részletre és a lezáratlan szálakra :') És amíg ezt csinálom, szépen átírom kicsit az eddigi részeket! Nem fog változni a történet, nyugi. Csak rendbe szedem kicsit a régi írásomat. A mai napon megcsináltam 5 részt és ez folyamatosan bővülni fog majd! Szóval érdemes lassan újraolvasni majd a fejezeteket!^^ 

És most szeretném megköszönni, hogy egy év pofátlan eltűnés után a blog nézettsége alig csappant le! Tényleg azt hittem, mikor feljövök, senkit sem fog majd érdekelni az új ötletem stb. De láttam, hogy még mindig vannak akik felnéznek rendszeresen a blogra, amit ezerre köszönök nektek! 
Ti vagytok a legjobbak!♥

Ezért is hozok majd nektek egy meglepetés fejezetet! :)
Totál független lesz az eddigiektől, de azért remélem tetszeni fog. Igyekszem tényleg minél előbb befejezni és publikálni.
Közben szeretném felhívni a figyelmeteket a facebook csoportra, amibe ha beléptek elsőként kaptok értesítést az új részekről.
A csoportba ITT tudsz belépni!

Nem is tudom mit kéne zárómondatul írnom. Olvassatok sokat és nemsokára viszont látjuk egymást! :)

Bye-bye!~



2 megjegyzés:

  1. Jeeeeee!!! élyeeeen !!! Lesznek részek!!!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem egész jo story lett nem pont ilyeneket szoktam olvasni de tetszett :)

    VálaszTörlés